عكاسي براي كودكان و نوجوانان

مناسب گروه سني 7تا 14 سال

یک روز در هفته
مدرس:فرانك فريدوني

پروش خلاقيت و توان بيانگري با آموختن فنون جالب عكاسي و توليد عكس براي كودكان امروزي كه در دنياي رسانه هاي ديجيتالي زندگي مي كنند.

آموزش  فنون و تکنیک های عکاسی به روش مشارکت میان مربی و هنرجو

پرورش و رشد یافتن نگاه هنری کودکان و نوجوانان با همراهی والدین

برگزاری ورک شاپ ها و تورهای فرهنگی و هنری جهت تقویت قوه ی خلاقیت هنرجویان

 ایجاد آگاهی جهت مسیر یابی صحیح  شغلی هنرجویان در آینده

برگزاری نمایشگاه آثار هنرجویان در پایان هر دوره

مطالب اين دوره شامل:

طرح درس ها بر اساس فهرست کتاب مدرسه ی عکاسی و همچنین طرح موضوعات متعدد برای کار و تمرین در کلاس و خارج از کلاس می باشد. در هر جلسه کار عملی و تکالیف هنرجویان مورد باز بینی و بررسی قرار میگیرد. در کلاس همراه با آموزش،  تصاویر و عکسهای مختلف برای هنرجویان به نمایش گذاشته خواهد شد.

در دوره ی اول هنرجو درباره ی کلیت دوربین و عکاسی آموزش خواهد دید و در دو دوره ی تکمیلی بعدی با جزئیات بیشتری به لحاظ تکنیکی و همچنین بعد هنری عکاسی آشنایی خواهد یافت.

دوره ی اول:

آشنايي با دوربين-وسايل ديگر عكاسي (لنزها،فلاش و...)، دست گرفتن صحيح دوربين، كادر بندي، آشنايي و ساخت دوربين هاي اوليه و كار با آن،آزمايش نور و اهميت آن در عكاسي،تنظيم نور در دوربين ،مفاهيم اوليه عكاسي(سرعت شاتر،ديافراگم و ...

توضيح:كليه درسها همراه با تمرين عملي در كلاس و تكاليف منزل شامل عكاسي از محيط پيرامون و... خواهد بود به همراه تعداد جلسات بيرون از موسسه و در طبيعت


جهت رزرو ثبت نام مبلغ 100،000 تومان به شماره کارت05022291039861073 بانک پاسارگاد به نام: مریم روشن فکر واریز نموده و مشخصات خود را در لینک ثبت نام وارد نمایید.

 

 
استاد : فرانك فريدوني
ظرفیت کل : 12
ظرفیت باقی مانده : 12
شهریه : 250000تومان
تعداد جلسات : 8
تاریخ شروع : بزوردی تاریخ برگزاری این دوره اعلام خواهد شد

ثبت نام

لیست کلاس ها

ورود کاربران